Peminat

Monday, August 23, 2010

001


Ramadhan 13

22082010
Salam pembuka bicara
Salam Ramadhan..
Entry ni bukan kali pertama bagi aku
aku dh banyak tulis pasal liku-liku hidup aku sebelum ni...
sejak zaman friendster, tagged sampai la facebook dan twitter...
dah banyak... tapi aku rase dah lama tinggalkan....
lama sungguh beb.....

dalam aku leka main facebook...
ada hamba Allah bernama Zulkifli suruh aku aktif balik buat blog
plop... plop.... massage dia keluar...

zul: apis... jom joint blogger..support aku.....
aku: owh dulu ada..lama tak aktif... tak ingat password
zul: yeke..jom la sambil sara hidup...
aku: ok onn....

jadi malam ni aku cari balik la entry aku ni....
bersawang sungguh...
nah aku buat balik blog aku...
seronok dapat santai-santai kepala aku ni...

lelaki macho bernama zulkifli saadon ni la hasut aku suruh buat balik blog.. thanks bro

5 comments:

Unknown said...

ehem2... ini melanggar hak copyrite ni... hahah... anyway tq la coz kembali aktif... slamat kembali menulis... jgn persiakan anugerah yg ade...

Cik Angah said...

nice start...happy blogging...its better than fb...hahaha

Hafiz Malek said...

zul: haha... best pe langgar-langgar nih
angah: hehe,nice to see u...sambil tu leh la klik butang follower saya tu..hehe

Unknown said...

hai cik angah, ape khabar?
huh.. baru sehari bukak dah ada follower... tahniah hafis... perbanyakkan entry... tak kirela sibuk pun... sebaris ayat pun cukup...

Cik Angah said...

i'm fine...support kawan2 la zulkifli...happy blogging are-piece *_*