Peminat

Monday, August 23, 2010

002

Sejarah TINTAKACAPENAKU

Sebenarnya masa mula-mula aku buat blog ni...
aku terpikat pada blog kawan-kawan aku...
aku fikir apa tajuk best nak hasilkan laman blog aku..
masa tu aku mula la terfikir orang zaman dulu tulis diari guna pen,dakwat,kertas...
macam mana aku nak linkkan penggunaan 3 benda atas tu masa sekarang ni...
lepas tu aku tengok laptop,tulisan yg aku tulis..tapi takde pen...

dan aku mula terbayang benda ni

dakwat dulu-dulu orang panggil tinta

dulu orang tulis atas kertas,sekarang atas kaca..(laptop)

dulu guna pen... kira nak bestkan ayat,aku guna pakai perkataan pena


maka terhasil satu karya asli bernama TINTAKACAPENAKU
aku suka sangat sebut perkataan ni sebab nampak macam klasik
tu je yang bermain dalam otak yang ntah tetiba jadi puitis ni..haha
yang penting blog aku dah bermula balik... yes TINTAKACAPENAKU

1 comment:

ZuLkiFLi BiN Sa'DoN said...

nice! tintakacapenaku... welcome dude!