Peminat

Thursday, October 7, 2010

014

25 TAHUN BERHARI RAYA....


Tajuk entry hari ni berhari raya
Alhamdulillah setelah umur 25 tahun
aku dapat realisasikan
yer aku berpuasa penuh
*eh selama ni aku tak puasa penuh ker?

yer aku tak pernah puasa penuh
selama ni memang aku tak puasa penuh
jangan melatah yer akak-akak,abang-abang,adik-adik
sejak 25 tahun hidup dimuka bumi ni
aku selalu miss berpuasa...
maklum la aku takde kudrat yang power macam orang lain..
begitulah saban tahun

dan akhirnya detik manis tu muncul juga setelah 25 tahun
aku berjaya beb...
26 syawal dah arini
aku sungguh terharu
ada 4-5 hari lagi raya
yer aku dah beraya dengan jayanya berhari raya

korang mesti negative kat aku
huhu sedihnya...
tergamak aku tak puasa kan...
ape nak jadi la ko ni apis oiii
dahh berjanggut pun tak puasa

pada akak-akak,abang-abang dan adik-adik
sini aku mahu cerita..
hari ni aku beraya untuk kali keDUA
buat PERTAMA kali nya dalam sejarah...

tak paham lagi????

pada yang masih blur aku menegaskan disini
aku tak pernah puasa penuh dibulan SYAWAL
bukan di bulan RAMADHAN yer... ingat tu


alhamdulillah, 6 hari dibulan SYAWAL dapat diisi dengan puasa
so,korang dah paham yer...
berulangkali aku tegaskan disini
aku puasa penuh dibulan RAMADHAN tapi selalu tak berpuasa penuh di bulan SYAWAL
yahooooo puasa 6 complete....

jadi, disini aku menegaskan nak DUIT RAYA dari korang semua
KUIH RAYA...walaupun tinggal seredak...
kasi sama aku...okeyhhhh...


*pojie... kak linda... mun.... jangan nak lari yer kalo dah baca...
ku tuntut walaupun abis syawal..sekian


dah nak sambung ngan UV-VIS kesayangan ku...
jumpa lagi nanti..... zassssssssss

4 comments:

muneera fatin said...

tahniah apis.. kalau nak kuih raya kat lab ada banyak lagi. jangan membazir. tapi kalau duit raya....... (krik krikk)*bunyi cengkerik*

Hafiz Malek said...

krik krik duit syiling kan mun...
bukan bunyi cengkerik
no hal la mun...duit syiling pun duit syiling la... kasi byk2 tau..

Linda Musa said...

weeeeeeeeeee~tahniah apis...duwet raye akak boleh bagi..tp simpanan duwet raye ade dr.yamin pegang..mintak la sama dia...ehehehe

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wah...meletop ko abis pose!!!!

*x malu dh bejanggut pose pon x sudah..

kuah ni byk kat umah aku..siap bole bwk tok rya aji lg ok...

duit rya??/ka chiiiinnggg..*bukak peti duit...ehehhee