Peminat

Monday, October 11, 2010

017

AMARANth

Amaran dari kerajaan Malaysia
dilarang merokok
kerana merokok bahayakan kesihatan daku
sebab tu rokok naik harga 10 ringgit malaysia
supaya duit pembelian boleh buat tabung mangsa kezaliman asap rokok
haha isap la benda lain buleh diisap...
ekzos moto ker... tukar selera plak kan..
buleh cuci skit asap berjelaga tu...

ececececece....
ala-ala environmentalist pulak aku kan (perasan benor)

ni aku nak bagi amaran kat korang dan dekat diriku sendiri ya

buat kerja jangan malas-malas ok
jangan main facebook aje
ni dah bulan sepuluh yer
dah separuh bulan dah
raya dah habis
takde alasan banyak open sana open sini... opsss open house ok
so balik buat kerja yang banyak tergendala
bakar lemak-lemak kesayangan kita

semua dah comel ala-ala tembam kat situ sini sana kan kan
baju dah ketat yer...(penat diet sebulan...hehe)


dah aku tau korang kate aku melalut
nah aku lampirkan graf menarik aku hari ni buat tatapan cucu cucu sekalian

AMARAN
sila tengok puas-puas
sebab nanti tak boleh tido malam
asik terbayang-bayang jer kan


ni la graf baru dapat siang tadi...
nama warna dia AMARANTH
warna sama dengan warna tulis tu

mmm ape lagi nak melalut lagi ni yer
mmmm malas la nak melalut lagi (sengal)
so selamat beramal.... jangan malas-malas en apis oiii
jumpa lagi dengan graf baru esok....insyaAllah
alhamdulillah ler arini yer...

zasssssssssssss

5 comments:

Linda Musa said...

ooouuuiiii...lawo graph...tp nape x lalu 0.000 terus...hahahaha...x aci :P

Hafiz Malek said...

kalo lalu 0.0000 tu kira dah super superb.... takut oooo.....
aci je la kak linda eh...
hehe

Linda Musa said...

kene tgk SD amek 1SD...baru aci... :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

nape AMARANth???pelik la pakcik~~

Hafiz Malek said...

name dye tu AMARANTH
saje jer wat tulis kecik kat AMARANth tu... ala2 AMARAN la

hambek kaw...

AMARAN:
page ni sesuai tuk tatapan umum.
ok..